Information about cookies

Close [x]

We use cookies and similar technologies, including for the purposes of: providing services, statistics. Using the site without changing your browser settings means that they will be placed on your end device. Remember that you can always change these settings. More information

  Main site  
Main site
Notice
Notice
Subject: Sposób logowania i aktywacji uczelnianego konta e-mail
Notice for: E. Kwiatkowski University of Business and Administration in Gdynia
Date of publication: 9/23/2022
Date of validity: 6/30/2023
Contents:
                Szanowni Państwo,

Każdy student po rozpoczęciu nauki otrzymuje dostęp do portalu Microsoft Office 365 oraz uczelniany adres email.
Aby w pełni korzystać z portalu podczas pierwszego logowania należy domyślne hasło zmienić na indywidualne. Domyślne hasło to: #Student2023
Studenci, którzy w poprzednich latach mieli dostęp nie muszą konta aktywować jeszcze raz. Wszystko działa jak do tej pory.

Krok 1
Należy wejść na stronę: https://www.office.com/
Krok 2
Wykonać aktywację konta przechodząc wszystko krok po kroku.
Uczelniany adres email składa się z numeru albumu + pierwsza litera imienia + pierwsza litera nazwiska @student.wsaib.pl

Przykład
Jan Kowalski posiada numer albumu 888888
Pełen uczelniany email będzie wyglądał następująco: 888888jk@student.wsaib.pl
Domyślne hasło to: #Student2023
Podczas pierwszego logowania należy zmienić hasło na swoje.

Krok 3
Po prawidłowym wykonaniu wszystkich czynności zostaną Państwo zalogowani do portalu gdzie można korzystać z poczty, Teamsów oraz innych elementów udostępnianych przez firmę Microsoft.

Proszę pamiętać, że po zalogowaniu do portalu otrzymują Państwo dostęp do pakietu Office. Dostęp jest możliwy tylko przez portal i tylko online. Danymi dostępowymi nie aktywują Państwo pakietu Office pobranego na swój komputer. Uczelnia nie udostępnia swoim studentom pakietu Office.

Uczelniane konto otrzymują tylko te osoby, które dopełniły wszelkich formalności upoważniających do otrzymania statusu studenta.
W przypadku skreślenia, rezygnacji lub zaległości finansowej dostęp jest zabierany.

W przypadku problemów proszę o kontakt na adres mailowy: it@wsaib.pl
            
Author: Admin
Załączniki
Wirtualny Dziekanat v. 4.3.0 b54 Copyright (c) 2022 APR System